суббота, 10 ноября 2012 г.

Ալիսան հրաշքների աշխարհում...(Գլուխ 10)


Ալիսան պատմության սկզբում տենչում էր արկածների:Նրան հետաքրքիր էր,թե հաջորդ քայլին ինչ է կատարվելու,ում է հանդիպելու:Չվախենալով տարօրինակ փոփոխություններից առաջ էր շարժվում:Իսկ պատմության վերջում նա ավելի զգույշ էր,թե արարքներով,թե խոսելով:Ալիսան վերջում ինձ թվում է շատ բան հասկացավ,շատ փոխվեց:Նա առաջվա կյանքով չի կարող ապրել:ԵՎ վերջապես նա հոգնել էր և կարոտել էր:


Իմ մասին ինչ կարող եմ գրել:Ես կարող եմ անվերջ ինձ քննադատել:Ես հասկանում եմ,որ չմտացված շատ քայլեր եմ արել,շատերին անհարմար դրության մեջ դրել,բայց հավատացեք ես դրանից ոչ մի լավ բան չեմ շահել:Հիմա աշխատում եմ ամեն քայլ անելուց առաջ մտածել:Ինձ դնել դիմացինիս տեղը և պատկերացնել,եթե այդ բանը ինձ ասեին,կամ անեին ինձ դուր կգար: Եթե դա բոլորին հաջողվեր,ապա ոչ ոք ցավ չէր զգա դիմացինի խոսքերից և արարքներից:

Комментариев нет:

Отправить комментарий